Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Учнівське самоврядування

Структура учнівського самоврядування

Обов’язки президента школи та департаменів ради УС

Обов’язки президента школи

  1. Представництво:

    1. представляти інтереси учнів на учнівських, педагогічних, батьківських зборах або перед адміністрацією школи.
    2. представляти інтереси школи на засіданнях учнівських районних або міських зборів.
    3. бути обличчям школи (представником від учнів школи) на різних відкритих шкільних чи позашкільних заходах (при потребі).

  2. Співпраця із координатором учнівського самоврядування.
  3. Допомога та співпраця з департаментами.
  4. Підтримка учнів школи та учасників ради УС. Бути прикладом та натхненням для учнівського колективу.
  5. Реалізація не менше одного пункту зі своєї передвиборчої програми.
  6. Президент має право долучатися або не долучатися до заходів, які організовують департаменти / представники УС, однак він/вона зобов’язаний/-а брати на себе відповідальність за справу, яку реалізовує.

Обов’язки департаменту з питань правовиховної роботи

  1. Виявлення проблем у дотриманні учнями Статуту школи чи Правил внутрішнього розпорядку. Подання скарг, ідей та пропозицій президенту, раді учнівського самоврядування, учителям чи адміністрації школи щодо виправлення виявлених проблем.
  2. Захист прав та інтересів учнів.
  3. Негайні дії щодо виявлення булінгу в учнівському колективі: повідомлення про ситуацію булінгу вчителям та адміністрації школи, стеження за виправленням ситуації.
  4. Організація та проведення заходів, спрямованих на поширення знань про права та обов’язки серед учнів.
  5. Комунікація з учителями та адміністрацією школи (представництво).

Обов’язки департаменту з питань інформації

  1. Контроль гласності (щирості, відкритості, прозорості) у діяльності органів учнівського самоврядування.
  2. Інформування учнів, батьків, учителів про всі події, які відбуваються у школі, через соцмережі, афіші, оголошення тощо.
  3. Проведення соціологічних опитувань.
  4. Фото- або відеозйомка відкритих навчально-виховних заходів (при потребі).
  5. Організація та проведення подій, спрямованих на поширення медіаграмотності у колективі школи.
  6. Комунікація з учителями та адміністрацією школи (представництво).

Обов’язки департаменту з питань культури, освіти та спорту

  1. Організовувати естетичне виховання учнів через виставки, встановлення атрибутів для оформлення школи тощо.
  2. Організовувати змістовний відпочинок учнів в урочний та позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей із відомими людьми, оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів тощо.
  3. Розвивати творчі здібності учнів, залучати їх до роботи в гуртках, секціях, учнівських об’єднаннях та ін.
  4. Організація взаємодопомоги у навчанні з предметів. 
  5. Допомога педагогам у проведенні уроків чи навчальних заходів: підказки щодо інтерактивних сервісів, завдань, облаштування кабінету для лабораторних чи практичних робіт, виявлення ініціативи в організації уроків нетипових форматів (уроки-конференції, уроки-вікторини, квести…) тощо.

Обов’язки департаменту з питань здоров’я та побуту

  1. Святкове оформлення школи та кабінетів.
  2. Формування та подання пропозицій щодо покращення комфортного середовища закладу. Оголошення пропозицій президенту, раді учнівського самоврядування чи адміністрації школи.
  3. Допомога вчителям та адміністрації школи в облаштуванні комфортного середовища (у їдальні, вестибюлі, коридорах школи – при потребі).
  4. Організація заходів для молодших учнів школи з метою виховання турботи про власне здоров’я та навколишнє середовище.
  5. Організація та проведення або ж долучення до екологічних та здоров’язбережувальних акцій, ініціатив.

Обов’язки департаменту з питань благодійної роботи

  1. Організація та проведення доброчинних заходів, акцій милосердя.
  2. Допомога одиноким, літнім людям, учням із малозабезпечених сімей, сиротам, напівсиротам, людям з особливими потребами: виявлення проблем, подання ідей та пропозицій для покращення ситуації.
  3. Піклування над молодшими школярами.
  4. Організація та проведення заходів, спрямованих на виховання та поширення толерантності, поваги, добра та людяності у колективі школи. Допомога вчителям при проведенні таких заходів.

Рада учнівського самоврядування

Президент школи
Кругліцька Софія (10-Б)

Склад ради учнівського самоврядування школи

  1. Андрусишин Іоан (10-А)
  2. Галайко Юлія  (11-А)
  3. Беднарська Анна (10-Б)
  4. Біль Максим (10-А)
  5. Галайко Ольга (11-А)
  6. Марчук Лілія (11-А)
  7. Івашкіна Анастасія (11-Б)
  8. Величко Назар (10-А)
  9. Луцик Валерія (10-Б)
  10. Недовіз Ірина (10-Б)
  11. Замрій Наталія (9-А)
  12. Шумська Яна (9-Б)
  13. Герус Ксенія (9-Б)
  14. Бушко Назар (10-Б)
  15. Бовтач Марко (10-Б)
  16. Мурин Назар (9-Б)
  17. Марчишин Віталій (10-Б)
  18. Ладига Богдан (8-В)
  19. Пікулицька Валерія (10-Г)
  20. Янів Софія (9-В)
  21. Троц Анастасія (9-А)
  22. Болкун Анастасія (8-Б)
  23. Музика Володимир (10-Б)
  24. Войтович Остап (10-Г)
  25. Мартинів Лілія (10-А)
  26. Марчук Олег (8-В)
  27. Терів Анастасія (10-Г)
  28. Граб Софія (9-В)
  29. Фецат Ярина (10-Б)
  30. Дмитрів Орест (11-А)
  31. Лучко Валерія (10-В)
  32. Панчишин Владислав (10-Г)
  33. Лучко Вікторія (10-В)
  34. Герасимчук Данило (10-Г)
  35. Кудлайчук Вікторія (10-Г)
  36. Дідух Діана (9-В)
  37. Держицький Орест (9-Г)
  38. Кобзаренко Анастасія (11-А)
  39. Борис Соломія (10-Г)
  40. Козяр Олена (9-Б)
  41. Багінський Дмитро (10-Г)
  42. Ковалишин Вікторія (10-В)
  43. Пужак Соломія (8-Г)
  44. Подвірна Анастасія (8-Г)
  45. Війтів Вероніка (8-Б)
  46. Мезенців Злата (8-А)
  47. Кужій Юліана (8-А)

Департамент з питань правовиховної роботи

Діяльність: просвітницькі лекції, флешмоби, засідання, участь у зборах, зустрічі, демонстрації, протести, “круглі столи”, конференції.

Учасники:

Біль М., Бовтач М., Герасимчук Д., Іськів Д., Зеленяк М., Андрусишин І., Величко М. 

Департамент з питань інформації

Діяльність: поширення інформації в учнівському та шкільному колективі (оголошення, афіші, плакати, шкільний сайт, Facebook, Instsgram, Telegram, Gmail), створення дописів, медіаконтенту (фото, відео, презентації тощо), слідкування за дотриманням правил цифрової безпеки в учнівському середовищі; просвітницькі лекції, флешмоби, акції (при потребі).

Учасники:

Борис С., Луцик В., Терів А., Юрчук В., Кудлайчук В., Шумська Я., Ковалишин В., Дмитрів О.

Департамент з питань культури, освіти та спорту

Діяльність: освітні та культурні заходи – свята, флешмоби, уроки, дебати, конференції, ігри, батли, майстер-класи, турніри, вечірки тощо. Всі події навчального та розважального характеру, які несуть у шкільну рутину позитив, спілкування, знання, користь, доброзичливість, здруженість.

Учасники:

Фецат Я., Марчишин В., Заваринська Д., Рибак В., Лучко В., Лучко В., Панчишин В., Пікулицька В.

Департамент з питань здоров’я та побуту

Діяльність: виставки, просвітницькі лекції, флешмоби, оформлення приміщень, зустрічі, ініціативи, акції.

Учасники:

Багінський Д., Замрій Н., Троц А., Граб С., Ладига Б., Сало С., Болкун А.

Департамент з питань благодійної роботи

Діяльність: благодійні заходи – акції милосердя, ярмарки, виставки, покази, майстер-класи з метою зібрання коштів для людей, які потребують допомоги; оголошення про збір коштів чи благодійний захід; піклування над молодшими школярами або учнями, які потребують захисту через певні соціальні обставини, булінг тощо.

Відповідальні особи: Музика В., Недовіз І., Бушко Н., Кудлайчук В., Болкун А., Юрчук В., Терів А.